بزرگداشت روز خبرنگار در کلرپارس

بزرگداشت روز خبرنگار در کلرپارس

بزرگداشت روز خبرنگار در کلرپارس

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار  در روز یکشنبه بیستم مرداد ماه  با حضور خبرنگارانی از خبرگزاری ها و روزنامه های  مختلف از جمله ایلنا، ایسنا، مهر، تسنیم ، نصر نیوز، اطلاعات، همشهری و صائب تبریزی در کلرپارس برگزار گردید.
 در این مراسم اقای مهندس باباپور مدیرعامل کلرپارس با تبریک روز خبرنگار به بیان نقش خبرنگاران و روزنامه نگاران در ایجاد وحدت و همبستگی ملی  پرداخت.
 سپس ایشان  با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در دو سال اخیر در باره ارزش اتکای به نیروی خودی و خود باوری سخن گفت: با بومی سازی دانش فنی کلرپارس موفق شد برای دو محصول جدید آب اکسیژنه و پارافین کلره را تولید و از خروج ارز جلوگیری نماید.

مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی "شستا" نیز در این نشست گفت: به زودی سند راهبردی رسانه ای این شرکت رونمایی می شود و در این سند رسانه های محلی از اهمیت خاصی برخوردارند.

حسن محمدی اظهار کرد: شورای ارتباطات استانی شستا نیز در حال تشکیل است و بر این اساس این شورا در آذربایجان شرقی نیز شکل می گیرد.

وی افزود: بورسی شدن کارخانجات زیرمجموعه شستا از اهداف شرکت است که در این راستا ۲۴ شرکت تحت پوشش وارد بورس می شوند که کلرپارس نیز جزو آنها است.