صرفه‌جویی، یکی از عوامل موفقیت کلرپارس

صرفه‌جویی، یکی از عوامل موفقیت کلرپارس

صرفه‌جویی، یکی از عوامل موفقیت کلرپارس

محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا و دکتر حاتمی دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از شرکت کلرپارس یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ دارویی تامین شستا در تبریز بازدید و از نزديك در جريان اقدامات و پروژه های در دست اجرا  قرار گرفتند.
مدیرعامل شستا: صرفه جویی های انجام شده  چند سال در کلرپارس، یکی از دلایل مهم سود آوری این شرکتها و کاهش قیمت تمام شده بوده است.
وی با اشاره به پذیرش کلرپارس در بازار بورس که در اواخر سال گذشته صورت گرفت، گفت : برای مشارکت حداکثری مردم در اقتصاد کشور، با ایجاد شفافیت در فعالیت های زیر مجموعه های شستا تعداد کثیری از این شرکتها در بازار بورس پذیرفته شدند.
رضوانی فر با بیان اینکه کلرپارس و تعدادی از شرکتهای هلدینگ دارویی شستا در کنار  انجام رسالت خود: تولید، فروش، ایجاد تنوع و توسعه محصولات، ارتقا کیفیت، سود آوری نیز عملکرد بسیار موفقی در مهار بحران کرونا داشتند.
دکتر حاتمی دبیر اول امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: کلرپارس مسئولیت اجتماعی خود را در ابتدای شیوع ویروس کرونا با تولید و توزیع ومخصوصا با ارسال رایگان به مناطق محروم کشور در کاهش شیوع و استرس و فشار روانی  مردم، نقش خوبی ایفا کرد .
ابولفضل باباپورمدیرعامل کلرپارس در ابتدای این بازدید گزارشی از عملکرد شرکت در شاخص های مختلف از جمله فروش، صادرات و  طرحهای توسعه در دست اجرا ارائه داد.