آغاز همکاري مجموعه کلرپارس و پارک علم وفناوری آذربایجان شرقی

آغاز همکاري مجموعه کلرپارس و پارک علم وفناوری آذربایجان شرقی

آغاز همکاري مجموعه کلرپارس و پارک علم وفناوری آذربایجان شرقی

 

با افتتاح واحد تحقیق و توسعه کارخانه کلرپارس در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی همکاری مشترک دو مجموعه آغاز شد.

مهندس باباپور مدیرعامل کارخانه کلرپارس در حاشیه انعقاد تفاهم نامه با تاکید بر استفاده از پتانسیل های عظیم موجود در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت:
این شرکت به دنبال تولید محصولات دانش بنیان با فناوری بالا است.
وی گفت: به دنبال آن هستیم که بسیاری از تجهیزات و مواد اولیه وارداتی  مورد استفاده در کلر پارس توسط محققان داخلی بومی سازی شود.
مدیرعامل کلرپارس تاکید کرد:در ماه های گذشته پیشرفت های چشمگیری در میزان و تنوع تولیدات این مجموعه انجام یافته و به دنبال بهبود هرچه بیشتر تولیدات با بهره مندی  از پتانسیل شرکت های فناور مستقر در پارک  هستیم.

دکتر واعظی رییس پارک علم وفناوری آذربایجان شرقی نیز گفت:استقرار واحد تحقیق و توسعه کلرپارس در پارک علم و فناوری ، بهترین شیوه  بهره مندی از دستاوردهای شرکت های فناور و دانش بنیان است و ما همواره حامی کلرپارس برای تحقق اهداف آن مجموعه بزرگ خواهیم بود.

دو طرف توافق کردند در زمینه های انجام طرح های پژوهشی،تحقیقاتی و توسعه فن آوری مشترک، بهره مندی از توامندی ها و خدمات پارک،  همکاری در زمینه شناسایی و تعریف نیازهای پژوهشی و فن آوری کلرپارس ،  برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی و مشاوره و معرفی متخصصان و پژوهشگران مورد نیاز کلر پارس  با یکدیگر همکاری کنند.
شرکت کلر پارس افزون بر تامین بخش عمده ای از کلر و سودسوزآور کشور به 15 کشور محصولات خود را صادر می کند.