بازدید مدیران ارشد تی‌ پی‌ کو از کلرپارس

بازدید مدیران ارشد تی‌ پی‌ کو از کلرپارس

بازدید مدیران ارشد تی‌ پی‌ کو از کلرپارس

عصر روز گذشته ۱۵ دی ۱۳۹۹ مدیرعامل تی‌پی‌کو، دکتر پویا فرهت، مهندس علیرضا برقی، عضو هیات مدیره و معاون مالی و پشتیبانی، دکتر محسن صفاجو، معاون امور مجامع و شرکت‌ها و دکتر وحید هاشم‌بیک محلاتی، مدیرعامل داروپخش در محل کارخانه کلرپارس حضور یافتند و با استقبال مهندس ابوالفضل باباپور، مدیرعامل و تنی چند از مدیران کلرپارس از پروژه‌های جدید و همچنین از خطوط مختلف تولید این شرکت مهم گروه دارویی تامین بازدید کردند.
در این بازدید ویژه مهندس باباپور مدیرعامل کلرپارس توضیحاتی ارائه داد:   
میزان صادرات کلرپارس در دو سال گذشته به‌میزان کل صادرات شرکت در ۲۰ سال گذشته بوده است.

حذف و کاهش تولید محصولات کم سود ده و جایگزینی محصولات ایمن با حاشیه سود بالا را اجرایی کرده‌ایم.

صرفه‌جویی‌های مهمی که در  هزینه‌ها به‌ویژه در خریدهای ارزی داشتیم و با اعمال اصلاحات  فیزیکی که منجر به کاهش مصرف مواد اولیه شد، شرکت ما را خیلی جلو انداخت؛ که بازگفت بخشی از ارزش‌ها و عملکرد رو به جلوی کارکنان مجموعه ماست.

دکتر پویا فرهت نیز در بازدید و ملاقات با همکاران کلرپارس گفت:
به‌طور ویژه از مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان، مدیران و پرسنل کلرپارس که عملکردی ستودنی در رشد و ارتقای جایگاه این مجموعه داشتند، تشکر می‌کنم.

تضمین کیفیت و HSE دو موضوع مهمی است که تاثیر مستقیم بر کیفیت و امنیت محصولات کلرپارس دارند و خوشبختانه کارهایی ارزشمند در این حوزه صورت گرفته است.

پروژه مصوب کلرپارس یکی از سه پروژه بزرگ شرکت‌های گروه دارویی تامین است و اهمیتی بالا برای ما دارد.

امیدوارم با تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های در دست اجرای این شرکت که در آینده نزدیک رقم خواهد خورد، زمینه برای پروژه‌های بعدی نیز فراهم شود.

در تلاش هستیم که افزایش سرمایه کلرپارس تا پایان سال جاری اتفاق بیفتد.