رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات آذربایجان شرقی مطرح ساخت

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات آذربایجان شرقی مطرح ساخت

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات آذربایجان شرقی مطرح ساخت

 

(( رفع مشکلات جامعه کارگری در رأس  تصمیمات قرار گیرد ))

 

در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج درمحل آمفی تئاتر  شرکت  کلرپارس وباحضوربسیجیان وهمکاران این  شرکت که  از شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گزاری تامین اجتماعی ( شستا ) برگزار شد ،سرهنگ پاسدار دباغی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی درجمع بسیجیان شرکت کلرپارس گفت:باید خواسته ها و دغدغه ها و مشکلات جامعه کارگری در رأس و اولویت تصمیمات مانع زدایی مسئولان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد :امام عظیم الشان، چهل ودوسال قبل، شجره طیبه بسیج را با دوراندیشی و نگاه عالمانه بنیان گذاری نمودند.

سرهنگ دباغی افزود: ازهمان دوران شکل گیری بسیج، این نهاد مردمی ، درتمام مقاطع تاریخی سخت، یارومدد کار ولایت ونظام وانقلاب بوده ودرهرعرصه ایکه وارد شده، پیروز میدان بوده است.

 

(( یکی از ماموریت های بسیج تربیت نیرو ها و کادر سازی ))

 

در ادامه این مراسم ، دکتر غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون کار و رفاه نیز اظهار داشت:

 بسیج در دوران دفاع مقدس، با سازماندهی نیروهای مردمی ومشارکت درجنگ  و هکذا در دوره های بعد از آن ، با جهاد علمی وفرهنگی و بهداشتی وپزشکی توانسته ، کارکرد های ارزشمند ومتنوع ومتعدد خودرا به ظهور وبروز برساند.

وی با بیان اینکه ،حضرت امام، بسیج را به مثابه شجره طیبه ترسیم نمودند که یک تشبیه زیبا وبی بدیل بود. بصورتی که ویژگی های بسیج وبسیجی را می توان  از این تشبیه زیبا احصا نمود، افزود:

از ویژگی های بسیج وبسیجی ،زنده و فعال وپویا بودن وتبعیت عالمانه از رهبری است ، به نحوی که نه عقب بماند ونه از ولایت جلو بزند.

غریوی اضافه نمود : بسیج همیشه مستحکم وقوی ودر حال پیشرفت وتحول بوده و اهدافش اهداف الهی ومتعالی است ، طوریکه ، درهر زمان و ومکانی، آماده شهادت در راه اهداف و آرمان های متعالی خود است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون همچنین اظهار داشت: یکی از فعالیت های بسیج در چندسال گذشته ، فعالیت های علمی و پژوهشی است و هدف از تشکیل هیات های اندیشه ورز بسیج ،ترببت نیروها وکادرسازی انقلابی برای دولت انقلابی بود.

 وی هدف این اقدامات را استفاده از ظرفیت جوانان ونخبگان بسیجی در زمینه های علمی عنوان نمود وافزود: توصیه می گردد این هیات ها جدی گرفته بشود و باحمایت ازتشکیل این هیات ها ؛ موجبات بهره گیری از خرد جمعی ومشارکت جوانان در رقم زدن سرنوشت کشور، به دست خود این عزیزان، فراهم شود.

غریوی با بیان اینکه در  واحدهای تولیدی  به نظر می رسد تشکیل این هیات ها می تواند به رفع موانع تولید وبهره وری تولبد ونیروی کار منتهی بشود، اضافه نمود: کارگران و مجموعه های تولیدی درقالب این هیات ها، می توانند درسرنوشت واحدخود مداخله وایفای نقش نمایند و در این اثنا ،بسیج تنها نهاد وساختاری است که می تواند این مهم را فراهم نماید  .

 

(( کار بسیج کار جهادی است ))

 

در ادامه مراسم ،باباپور مدیرعامل شرکت کلرپارس، بسیج را نیروی مخلصی که هرجا مشکل باشد گره گشایی می کند عنوان نموده، اظهارداشت: در شرایط کرونا تمامی کارکنان و بسیجیان شرکت کلرپارس، یک کار جهادی را به نمایش گذاشتند.

در پایان این مراسم از زحمات کارگران ومدیران خدوم شرکت، مخصوصا دکتر ابوالفضل باباپور، مدیرعامل ،مهندس احد حسین زاده فرمانده بسیج شرکت کلرپارس که زمینه این گردهمایی  را فراهم نموده بودند، تجلیل به عمل آمد و از چند نفر همکار تلاشگر عرصه صنعت وسنگر تولید در کلرپارس نیز قدر دانی به عمل آمد و از نظام پیشنهادات بسیج  که با رویکردی جدید بازنگری و طراحی شده بود ،رونمایی شد.

بعد ازاین مراسم ،مسئولان شرکت در معیت سرهنگ دباغی و سرهنگ خوش ترکیب فرمانده سپاه شهرستان بستان آباد و دکتر غریوی و مهندس شیرازی فرمانده بسیج هلدینگ تیپکو در روستای محروم ترکمبور حضور یافته و بسته های نوشت افزار تدارک دیده شده از سوی بسیج و حوزه اداری و منابع انسانی شرکت کلرپارس را به دانش آموزان این روستا تقدیم نمودند.

در پایان با حضور مهندس شیرازی تندیس شهیدان حاج مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی تقدیم دکتر غریوی شد.