بازدید مسئولان پدافند غیر عامل کشور از کلرپارس

بازدید مسئولان پدافند غیر عامل کشور از کلرپارس

بازدید مسئولان پدافند غیر عامل کشور از کلرپارس

مدیرعامل شرکت کلرپارس از رویکرد  اصلی این شرکت می‌گوید:

از مصونیت سازی تا افزایش راندمان تولید

مدیرعامل شرکت کلرپارس گفت: رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل شیمیایی اهمیت بسزایی داشته است؛  بنابراین
 مصونیت سازی و افزایش راندمان تولید رویکرد اصلی این شرکت است
.

ابوالفضل باباپور در جلسه‌ای که با حضور معاون صنعتی سازمان پدافند غیرعامل، جانشین قرارگاه پدافند شیمیایی، معاون جانشین پدافند غیرعامل کشور، مدیرکل صنایع معاون صنعت سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیرکل پدافند غیرعامل استان بر گزار شد، اظهار کرد: ایمن سازی و پایداری، استمرار تولید، آمادگی در برابر خسارت‌های احتمالی و رعایت ملاحضه‌های پدافند غیرعامل برای تمام شرکت ها الزام آور بوده و ما نیز در اجرا و همکاری پیاده سازی الزامات و برنامه‌های پدافند غیرعامل اقدامات قابل توجهی انجام دادیم.

وی اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه پدافند غیر عامل شرکت کلرپارس، اظهار کرد: با افزایش تهدیدات سایبری علیه صنایع کشور و تاثیرات مستقیم آن در تولید ملی اقتصاد و امنیت کشور، توجه بیش از پیش مدیران و مسئولان صنعتی به این موضوع را می طلبد.

باباپور  افزود: طرح پاسخ اضطراری به تهدیدات سایبری که از سوی شرکت کلرپارس ابلاغ شده است، در بخش های OT و IT از جمله سامانه های کنترل صنعتی و سامانه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کاربرد اساسی دارد.

* دکتر مبارکی معاون صنعت پدافند غیرعامل گفت:  طی سه سال گذشته هر موقع در جلسات سخن از کلرپارس میشد برای ما دغدغه حاصل میگردید که امروز بعد از بازدید از جای جای و دیدن فرآیندها و پروژه ها بحمداله  دغدغه ها مرتفع گردید.

* دکتر گوهری معاون زیستی پدافند غیرعامل کشور هم از اجرای پروژه های زیستی در شرکت کلرپارس و روند روبه بهبود آنها از جمله بحث تصفیه خانه و پساب ها از کارکنان و مدیرعامل شرکت تقدیر و تشکر نمود.