شرکت کلرپارس ۲ رکورد موفقیت آمیز دیگر ثبت کرد

شرکت کلرپارس ۲ رکورد موفقیت آمیز دیگر ثبت کرد

شرکت کلرپارس ۲ رکورد موفقیت آمیز دیگر ثبت کرد

2

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در بازدید از شرکت کلرپارس از ثبت ۲ رکورد موفقیت آمیز در عرصه تولید، فروش و صادرات این مجموعه خبر داد و از مدیریت و کارکنان این مجموعه برای ثبت این رکورد قدردانی کرد.

 

صابر پرنیان در بازدید از این مجموعه صنعتی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در انعکاس موفقیت های یک مجموعه گفت: ثبت یک عملکرد موفقیت آمیز دارای اهمیت است اما انعکاس آن نیز اهمیتی شایان توجه دارد و باید در این خصوص نیز برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره به صادرات ۶۶۰ هزار دلاری و همچنین فروش ۸۹ میلیارد تومانی کلرپارس در آذرماه ۱۴۰۱ گفت: ثبت این رکورد ویژه نشان دهنده عزم راسخ مدیریت و تلاش کارکنان این مجموعه در راستای پیشرفت و توسعه کشور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: کلرپارس توانسته است به رکورد تولید روزانه ۴۷ هزار تن محصول منحصر بفرد آب اکسیژنه دست پیدا کند، که تولید این محصول در این مقیاس نشان می دهد که کلرپارس نه تنها در کشور، بلکه در منطقه و جهان نیز جایگاه ویژه ای دارد.

پرنیان با اشاره به جایگاه ویژه آذربایجان شرقی در صنعت و اقتصاد کشور، گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۶۶۰ پروژه صنعتی در آذربایجان شرقی در حال اجراست که از این تعداد ۱۸۷ عدد جزء پروژه های بزرگ محسوب می شوند.

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت کلرپارس گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه داد.

ابوالفضل باباپور از کسب رتبه دوم صادرات بین شرکت های تابعه هلدینگ دارویی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در ماه گذشته خبر داد و افزود: کسب این موفقیت بدون کمک کارکنان ساعی شرکت کلرپارس میسر نبود.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی این کارکنان و متخصصان موفق شدیم در شرایط تحریمی، برخی از قطعات را در داخل کشور بومی سازی کنیم و در این زمینه به خودکفائی برسیم.